تبلیغات

آموزش و ارائه مطالب بازاریابی و تبلیغات و مارکتینگ - معرفی کتاب خدمت به مشتری

تبلیغات و فروش
مدیریت تبلیغات و جذب مشتری
SEO
سئو SEO
مدیریت مشتری
مدیریت مشتری و افزایش حجم فروش
شبکه های اجتماعی
جذب مخاطب در شبکه های اجتماعی
برند سازی
برند سازی و مدیریت برند

به کانال 'هنر بازاریابی' در تلگرام بپیوندید

artofmarketing
مشخصات کتاب:
عنوان: خدمت به مشتری اساس موفقیت شغلی
مترجمین:  مهندس میلاد مظفری نژاد
    دکتر حمید غلامی خالط آباد
  
دکتر حمید منصور فر

مشخصات نشر: تهران، نوآوران سینا، 1394
چاپ اول/ 156 صفحه/ تابستان 1394


خدمت به مشتری
فهرست کتاب:

قسمت اول- پایه و اساس

بخش اول                    مقدمه

بخش دوم                    گوش دادن

بخش سوم                   پاسخ دادن

بخش چهارم                  آداب و معاشرت در تلفن

بخش پنجم                  استراتژی ها و تمرین های بیشتر

بخش ششم                  نگهبانان دروازه

قسمت دوم- پیشینه موارد موفق

بخش هفتم               کمپانی بیمه آمیکا موچل

بخش هشتم              هتل های ماریوت

بخش نهم                خطوط هوایی کریستال کروز

بخش دهم               شهروندان واشنگتن و پرکردن صندلیهای خالی

بخش یازدهم           خدمات به مشتری از دید دولت

بخش دوازدهم         خلاصه



بخشی از مقدمه کتاب

یک مشتری مهم ترین مهمان در فرضیه های ماست. او به ما بستگی ندارد بلکه ما به او وابسته هستیم. او یک مداخله­گر در شغل ما نیست، بلکه هدف شغل ماست. او خارج از کسب وکار ما نیست . (گاندی)

رفتار نیک بهتر از گفتار نیک است .(بنجامین فرانکلین)


بسیاری از کمپانی ها، سازمانها و موسسات درباره ی خدمات مشتریان خود، به خودشان می بالند؛ اما، متاسفانه در بسیاری از موارد این فقط یک لفاظی است. برای سالها خدمات به مشتری رو به کاهش بوده است، نه تنها به خاطر یک نسل جدید از مشتریان که نه انتظار و نه تقاضای یک سرویس عالی را دارد، بلکه به خاطر اینکه بسیاری ازمدیر عامل های شرکتها، امروزه نمی دانند چگونه خدمت عالی ارائه کنند. در بسیاری از کسب و کارها خدمت به مشتری یک واژه بیگانه بوده و در بسیاری دیگر یک کلمه زائد، پر تکرار و باعث خجالت است، که کمیسیون تجارت فدرال نمی تواند توبیخ و تحریم هایی را علیه کسانی که به اشتباه و گمراهانه ادعای بهترین خدمت به مشتری را دارند اعمال کند.


طبق نظر مارتین مشتریان در صحبت های خود با مردم بیشتر در مورد جنبه های منفی خدمات به مشتری حرف می زنند تا یک تجربه ی مثبت .«یک مشتری درباره یک تجربه ی بد با حدود 8 الی 25 نفر صحبت خواهد کرد و همینطور پیغام های اینترنتی او نیز تا زمانی که شکایت را بزرگ جلوه دهد ادامه خواهد داشت .»  در صورتیکه همان مشتری درباره ­ی یک تجربه ­ی مثبتش فقط با 1 یا 2 نفر صحبت خواهد کرد.


لینک معرفی کتاب در سایت آمازون را از اینجا مشاهده کنید.


خدمت به مشتری


سخنی از مترجم:      کتاب خدمت به مشتری اساس موفقیت شغلی نوشته ی رنه هنری
جدیدترین کتاب حاضر در علم  ارتباط با مشتری
به گفته ی میلاد مظفری نژاد، در این کتاب نویسنده از رفتار کارکنان و فروشندگان با مشتریان صحبت کرده است و ارائه ی خدمات منحصر به فرد و خلاقانه را اساس موفقیت و پیشی گرفتن از رقبا بیان کرده است.
در این کتاب نمونه هایی از مشاغل و اصنافی آورده شده است که با توجه کردن به نیاز های خیلی کوچک مشتریان توانسته اند از رقبای بزرگ خود در کسب و کار پیشی بگیرند و در عین حال نمونه هایی از صنایع و شرکت های بسیار بزرگ مثال زده شده است که به خاطر نادیده گرفتن نیازهای پایه ی مشتری رو به نابودی رفته اند.
در بازار پر رقابت امروزی دانستن نکاتی برای راضی کردن و در عین حال وفادار کردن مشتری برای شرکت ها بسیار حائز اهمیت است.
با مطالعه ی این کتاب دید نوینی در ارتباط برقرار کردن با مشتری و ارباب رجوع کسب کنید.


توجه (((برای خرید به لینک زیر مراجعه کنید)))) توجه


http://artofmarketing.ir/products/28

.

.

.

آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام

خرید کتاب خدمت به مشتری

خدمت به مشتری

خرید پی دی اف آموزش تافل

آموزش تافل
مدیر وبلاگ در شبکه های اجتماعی :

درباره وبلاگ


این وبلاگ توسط میلاد مظفری نژاد کارشناس ارشد مدیریت اجرایی در گرایش بازاریابی مدیریت میشود.در این وبلاگ سعی شده است مطالب به روز و در عین حال جذاب دنیای بازاریابی ارائه شود تا هم مورد پسند عموم باشد و هم راهنمایی جهت صاحبان کسب و کار ها قرار گیرد.

مدیر وبلاگ : میلاد مظفری نژاد

نظرسنجی

به نظر شما مطالب وبلاگ ما چگونه است؟؟






جستجو

وبسایت های همکار

وبسایت رسمی هنر بازاریابی وبسایت رسمی هنر بازاریابی www.artofmarketing.ir
وبسایت رسمی هنر بازاریابی وبسایت رسمی هنر بازاریابی www.artofmarketing.ir
راهنمای آزمون های بین المللی راهنمای آزمون های بین المللی www.iranibt.mihanblog.com
سفارش تبلیغ متنی قسمتی درباره وب سایت شما www.Yourweb.ir