تبلیغات

آموزش و ارائه مطالب بازاریابی و تبلیغات و مارکتینگ - 5 عادت مهم خریداران مدرن

تبلیغات و فروش
مدیریت تبلیغات و جذب مشتری
SEO
سئو SEO
مدیریت مشتری
مدیریت مشتری و افزایش حجم فروش
شبکه های اجتماعی
جذب مخاطب در شبکه های اجتماعی
برند سازی
برند سازی و مدیریت برند

به کانال 'هنر بازاریابی' در تلگرام بپیوندید

artofmarketing

5 عادت مهم خریداران مدرن

دسته: مدیریت تبلیغات، فروش و بازار، CRM و مدیریت مشتری ، تاریخ ارسال: چهارشنبه 27 خرداد 1394

5 عادت مهم خریداران مدرن

اگر کسب‌وکاری را به راه انداخته باشید مطمئنا فروش یکی از اهداف اصلی کسب‌وکار شما است، بنابراین درک واکنش‌های مصرف‌کنندگان از اهمیت خاصی برخوردار است. مصرف‌کنندگان امروز همان خریداران یک دهه‌ی پیش نیستند، آن‌ها علایق جدید، عادات جدید و روش‌های تصمیم‌گیری خرید متفاوتی دارند.

در ادامه نگاهی به آخرین عادات مصرف‌کننده‌های مدرن می‌اندازیم، شما نیز بخوانید و ببینید چگونه بازاریابی خود را می‌توانید با آن‌ها منطبق کنید.

زمانِ خرید انعطاف‌پذیر: معمولا فروشگاه‌ها زمان مشخصی را برای کار کردن انتخاب می‌کنند اما مصرف‌کننده‌ی مدرن محصولات را هر زمانی که بخواهد می‌خرد. به عنوان یک نتیجه شرکت‌هایی که می‌خواهند مصرف‌کنندگان جدیدی را کسب کنند باید گزینه فروش در طول یک روز را ارائه کنند، حتی زمانی‌که فروشگاه بسته است. این کار لزوما خدمات کسب‌وکاری بیشتر، سرویس پاسخ به تلفن و غیره را به دنبال خواهد داشت لذا خدمات آنلاین بایستی بخش مهمی از استراتژی‌های بازاریابی باشد.

 عادات خریداران

تصمیم‌گیری خرید از طریق تلفن همراه: خریدها از طریق تلفن همراه بیشتر از همیشه است و این روند رو به رشد به علت حضور فراگیر گوشی‌های هوشمند در میان تمام گروه‌های سنی است. در پاسخ به این نیاز بسیاری از برندها برنامه های تلفن همراه ایجاد کرده‌اند هم‌چنین به بهینه‌سازی سایت‌های‌شان برای موبایل پرداخته‌اند. در نظر داشته باشید که حتی اگر مصرف‌کنندگان با تلفن‌های همراه خرید نکنند از آن در روند تصمیم‌گیری، مقایسه قیمت‌ها و جستجو برای اطلاعات بیشتر استفاده می‌کنند.

 

خریدهای چندکاناله: مصرف‌کنندگان مدرن در هر نقطه‌ای حضور دارند، آن‌ها ممکن است از طریق یک پست از رسانه‌های اجتماعی، یک آگهی آنلاین، باز کردن یک خبرنامه ایمیل، دنبال کردن یک بیلبورد، دریافت پیشنهاد از دوستان و خیلی چیزهای دیگر به شما دسترسی پیدا کنند. خریداران به هنگام تصمیم‌گیری اطلاعات را از بسیاری از منابع مختلف جمع‌آوری می‌کنند و سپس برای خرید تصمیم‌گیری می‌کنند.

عادات خریداران

خرید با تشریک مساعی: خرید با تشریک مساعی چندین چرخه مختلف را پیموده است، اما به نظر می‌رسد برای طولانی‌مدت در همین جایگاه باقی بماند. خرید با تشریک مساعی هنگامی رخ می‌دهد که مصرف‌کنندگان به یکدیگر ملحق می‌شوند و یک کالای خاص و یا خدمات خاص را می‌خرند. به عبارت دیگر خرید با تشریک مساعی یک روش خرید برای خرید کالاهای مشابه است که در آن خریداران به چند گروه تبدیل می‌شوند و به تبادل اطلاعات در مورد خرید می‌پردازند تا رقابت بین کالاهای مشابه در بازار را به حداقل برسانند.

 

نقش سن جمعیت در خرید : بازار- به خصوص فناوری اطلاعات و تکنولوژی- به سرعت تغییر پیدا می‌کنند. این باعث می‌شود که سن نقش بسیار مهمی در تصمیم های خرید ایفا کند. براساس سن، افراد عادات خرید بسیار متفاوتی دارند و راه های تصمیم‌گیری برای خرید آن‌ها متفاوت است. بنابراین نقش بازاریابی هدفمند در این مورد مشخص می‌گردد. (بازاریابی هدفمند به معنی نوعی از بازاریابی است که در آن مصرف‌کنندگان به گروه هایی تقسیم‌بندی می‌شوند، بازار هدف پیدا شده و سپس نیازهای آن‌ها بررسی شده و براساس آن‌ها بازاریابی انجام می‌شود.)

ادامه مطلب

بخش نظرات این مطلب

این نظر توسط How much does it cost to lengthen your legs? در تاریخ دوشنبه 30 مرداد 1396 10:34 ق.ظ ارسال شده است
Greetings! Very useful advice in this particular article!
It's the little changes that will make the most important changes.

Many thanks for sharing!

این نظر توسط Where is the Achilles heel? در تاریخ یکشنبه 15 مرداد 1396 09:27 ب.ظ ارسال شده است
It's going to be finish of mine day, except before ending I am reading
this impressive piece of writing to improve my experience.

این نظر توسط گروه تبلیغاتی پروانه در تاریخ پنجشنبه 31 فروردین 1396 03:35 ب.ظ ارسال شده است
سلام و احترام خدمت مدیر وبلاگ!
گروه تبلیغاتی ما جهت افزایش بازدید وبلاگ شما اقدام به ارسال پیام به دیگر وبلاگها می کند.
شما میتوانید بسته های تبلیغاتی افزایش بازدید سفارش دهید و به راحتی بازدید وبلاگ خود را زیاد کنید.
برای اطلاعات بیشتر و سفارش به وبلاگ ما بیایید.
موفق باشید!


 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر

آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام

خرید کتاب خدمت به مشتری

خدمت به مشتری

خرید پی دی اف آموزش تافل

آموزش تافل
مدیر وبلاگ در شبکه های اجتماعی :

درباره وبلاگ


این وبلاگ توسط میلاد مظفری نژاد کارشناس ارشد مدیریت اجرایی در گرایش بازاریابی مدیریت میشود.در این وبلاگ سعی شده است مطالب به روز و در عین حال جذاب دنیای بازاریابی ارائه شود تا هم مورد پسند عموم باشد و هم راهنمایی جهت صاحبان کسب و کار ها قرار گیرد.

مدیر وبلاگ : میلاد مظفری نژاد

نظرسنجی

به نظر شما مطالب وبلاگ ما چگونه است؟؟






جستجو

وبسایت های همکار

وبسایت رسمی هنر بازاریابی وبسایت رسمی هنر بازاریابی www.artofmarketing.ir
وبسایت رسمی هنر بازاریابی وبسایت رسمی هنر بازاریابی www.artofmarketing.ir
راهنمای آزمون های بین المللی راهنمای آزمون های بین المللی www.iranibt.mihanblog.com
سفارش تبلیغ متنی قسمتی درباره وب سایت شما www.Yourweb.ir