تبلیغات

آموزش و ارائه مطالب بازاریابی و تبلیغات و مارکتینگ - تبلیغات خارق العاده برند IBM با استفاده از خطوط عابر پیاده

تبلیغات و فروش
مدیریت تبلیغات و جذب مشتری
SEO
سئو SEO
مدیریت مشتری
مدیریت مشتری و افزایش حجم فروش
شبکه های اجتماعی
جذب مخاطب در شبکه های اجتماعی
برند سازی
برند سازی و مدیریت برند

به کانال 'هنر بازاریابی' در تلگرام بپیوندید

artofmarketing

تبلیغات خارق العاده برند IBM با استفاده از خطوط عابر پیاده

دسته: مدیریت تبلیغات، فروش و بازار، برندسازی و مدیریت برند، تاریخ ارسال: چهارشنبه 3 تیر 1394

تبلیغات خارق العاده برند IBM با استفاده از خطوط عابر پیاده

برندها برای آنکه حضور موثری در میان مردم  و مشتریان داشته باشند، اقدام به تبلیغات متفاوت می کنند.

این تبلیغات باید به گونه ای باشد که چند موضوع را همواره در ذهن مشتریان تداعی نماید.

سناریو تبلیغ برند

منظور از سناریوی تبلیغات، همان فیلمنامه تبلیغ در مورد برند است. به عنوان مثال در این تبلیغ که مربوط به شرکت فناوری اطلاعات IBM، عبور عابران پیاده از عرض خیابان است.

 

.

تبلیغات خارق العاده برند IBM با استفاده از خطوط عابر پیاده

پیام برند

منظور از پیام برند، همان شعار برند است. به عنوان مثال اگر برندی پیام آرامش را برای مخاطبان خود دارد، باید این پیام در تبلیغات نیز برای مشتریان تداعی گردد.

نام برند

در برخی تبلیغات پیش می آید که مخاطبان موضوع یک تبلیغ را به یاد می آورند و حتی محصول تبلیغ شده را به یاد دارند، اما نام برند را به یاد نمی آورند. لذا باید تبلیغات به گونه ای باشد که نام برند نیز در ذهن مخاطبان بماند.

نتیجه گیری

اغلب تبلیغاتی که در سال های اخیر در کشور های پیشرفته برای برند ها اکران می شوند، از نوع تبلیغات اجتماعی هستند. در این تبلیغات سناریو تبلیغات برند، پیام برند و نام برند بهتر مورد توجه قرار می گیرد. بدین معنا که از خود مردم در ساخت این نوع تبلیغات استفاده می شود. به نمونه ای از این تبلیغات که در پایین آمده است، توجه نمایید.

[http://www.aparat.com/v/Dmr93]

ادامه مطلب

بخش نظرات این مطلب

این نظر توسط How long do you grow during puberty? در تاریخ دوشنبه 30 مرداد 1396 03:26 ب.ظ ارسال شده است
Do you have a spam problem on this website; I also am a blogger, and I
was curious about your situation; many of us have created some
nice practices and we are looking to swap techniques with others, be sure to shoot me
an e-mail if interested.

این نظر توسط http://eilenetolhurst.hatenablog.com/about در تاریخ دوشنبه 23 مرداد 1396 04:02 ب.ظ ارسال شده است
Hello just wanted to give you a quick heads up.
The words in your content seem to be running off the screen in Firefox.

I'm not sure if this is a format issue or something to do with
web browser compatibility but I figured I'd post to let you know.

The design and style look great though! Hope you get the problem solved soon. Kudos

این نظر توسط Why do they call it the Achilles heel? در تاریخ یکشنبه 15 مرداد 1396 05:27 ب.ظ ارسال شده است
Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets I could add to my
blog that automatically tweet my newest twitter updates.
I've been looking for a plug-in like this for quite some time and
was hoping maybe you would have some experience with something like
this. Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog
and I look forward to your new updates.

 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر

آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام

خرید کتاب خدمت به مشتری

خدمت به مشتری

خرید پی دی اف آموزش تافل

آموزش تافل
مدیر وبلاگ در شبکه های اجتماعی :

درباره وبلاگ


این وبلاگ توسط میلاد مظفری نژاد کارشناس ارشد مدیریت اجرایی در گرایش بازاریابی مدیریت میشود.در این وبلاگ سعی شده است مطالب به روز و در عین حال جذاب دنیای بازاریابی ارائه شود تا هم مورد پسند عموم باشد و هم راهنمایی جهت صاحبان کسب و کار ها قرار گیرد.

مدیر وبلاگ : میلاد مظفری نژاد

نظرسنجی

به نظر شما مطالب وبلاگ ما چگونه است؟؟






جستجو

وبسایت های همکار

وبسایت رسمی هنر بازاریابی وبسایت رسمی هنر بازاریابی www.artofmarketing.ir
وبسایت رسمی هنر بازاریابی وبسایت رسمی هنر بازاریابی www.artofmarketing.ir
راهنمای آزمون های بین المللی راهنمای آزمون های بین المللی www.iranibt.mihanblog.com
سفارش تبلیغ متنی قسمتی درباره وب سایت شما www.Yourweb.ir