تبلیغات

آموزش و ارائه مطالب بازاریابی و تبلیغات و مارکتینگ - ۷ ترفند وبلاگ نویسان حرفه‌ای برای بازاریابی محتوا

تبلیغات و فروش
مدیریت تبلیغات و جذب مشتری
SEO
سئو SEO
مدیریت مشتری
مدیریت مشتری و افزایش حجم فروش
شبکه های اجتماعی
جذب مخاطب در شبکه های اجتماعی
برند سازی
برند سازی و مدیریت برند

به کانال 'هنر بازاریابی' در تلگرام بپیوندید

artofmarketing

۷ ترفند وبلاگ نویسان حرفه‌ای برای بازاریابی محتوا

دسته: بازاریابی اینترنتی و (seo) سئو، شبکه های اجتماعی، تاریخ ارسال: دوشنبه 5 مرداد 1394

۷ ترفند وبلاگ نویسان حرفه‌ای برای بازاریابی محتوا

یکی از روش‌هایی که یک وبلاگ نویس بوسیله‌ی آن می‌تواند در کار خود پیشرفت کند، تحت نظر گرفتن افرادی است که در این حرفه موفق هستند. به همین علت من هم عملکرد تعدادی از وبلاگ نویسان بزرگ جهان را بررسی کردم و متوجه شدم که چند ویژگی مشترک در میان همه‌ی آن‌ها وجود دارد. به نظرم دانستن این ویژگی‌ها برای هر فردی که به تازگی در این راه قدم گذاشته است، بسیار مفید خواهد بود. در ادامه می‌توانید این چند ویژگی مشترک را بخوانید.

۱) همه‌ی وبلاگ نویسان بزرگ دنیا سعی می‌کنند کارآمد باشند

اگر روحیه‌ی سازندگی دارید مطمئن باشید که وبلاگ نویس خوبی خواهید شد. کافی است تا چارچوب زیر را برای افزایش مهارت‌های نوشتاری خود رعایت کنید:

از ابزار های مناسب استفاده کنید.

برای مثال ابزار Trello برای مرتب کردن کارها در پروژه های چند بُعدی از جمله وبلاگ نویسی، بسیار موثر است.

برای کار خود یک استراتژی مناسب طراحی کنید.

بهره وری در کارها زمانی به بالاترین مقدار خود می‌رسد که از اساس با یک استراتژی درست و کارآمد شروع شده باشد.

موانعی را که سر راه‌تان است، بشناسید.

حوادث، افراد و یا مسائلی را که بر سر راه‌تان قرار گرفته، بشناسید و برای رفع آن‌ها تلاش کنید.

از یک روش درست استفاده کنید.

هر فردی برای رسیدن به هدف خود روش متفاوتی دارد. مهم نیست روش شما چه باشد. مهم این است که برای انجام کاری که در پیش دارید یک روش را انتخاب کنید.

۲) وبلاگ نویسان بزرگ از افراد مختلف کمک می‌گیرند

مهم نیست که شما چقدر در کار خود تبحر دارید. در هر صورت یک وبلاگ نویس برای تولید محتوا به کمک نیاز دارد. توجه داشته باشید که شما تنها کسی نیستید که می‌خواهد محتوا تولید کند!

در ادامه لیست افرادی آورده شده است که وجودشان برای موفقیت یک وبلاگ ضروری است:

مدیر بازاریابی

ممکن است برای وبلاگ یک شرکت یا موسسه محتوا تولید می‌کنید. در اینصورت لازم است فردی شما را برای جهت دادن به محتوای مورد نیاز وبلاگ راهنمایی کند. وجود مدیر بازاریابی باعث می‌شود تا اهداف بازاریابی محتوا با اهداف شرکت هم راستا شود.

طراح

از همان ابتدای کار طراح نقش بسیار مهمی برای ایجاد یک وبلاگ موفق ایفا می‌کند. طراحی وبلاگ تاثیر زیادی بر روی مخاطب آن می‌گذارد. خوانا بودن مطالب و آسان بودن استفاده‌ از یک وبلاگ، از جمله نکاتی است که باید توسط طراح رعایت شود. طراح است که می‌تواند با ایجاد یک گرافیک مناسب باعث ارتقای یک وبلاگ شود.

ویراستار و مصحح

استفاده از یک مصحح حرفه ای باعث می‌شود تا اشتباه‌های تایپی و دستور زبان مرتفع شوند.

مدیر وب سایت

زمانی که می‌خواهید مطلبی را منتشر کنید باید از فرد دیگری کمک بگیرید. مدیر وب سایت نوشته ای که مثلا در Word نوشته شده است را به شکلی مناسب برای وردپرس یا CMS شما تبدیل می‌کند. پاراگراف بندی، تغییر اندازه‌ی تصویر و یا اضافه کردن اطلاعات متا ازجمله کارهایی است که توسط مدیر وب‌سایت انجام می‌گیرد.

۳) وبلاگ نویسان بزرگ برنامه‌ی روتین روزانه دارند

برای وبلاگ نویسی باید خلاق بود. تصوری که ما از افراد خلاق داریم این است که غیر قابل پیش بینی اند و نمی‌توان آن‌ها را کنترل کرد. در صورتی که واقعیت خلاف این است. برای خلاقیت داشتن باید پیش‌بینی کرد. برای همین است که وبلاگ نویسان بزرگ همیشه برای کار خود برنامه دارند.
استفاده از برنامه‌ی روتین مشخص از دو جهت می‌تواند مفید باشد. اولا اینکه مغز شما هر روز درگیر فکر کردن به آنچه که باید انجام دهد، نمی‌شود و همین موضوع هم باعث می‌شود تا انرژی خود را فقط صرف انجام دادن کار کند. دنبال کردن چنین رویه ای هم می‌تواند قدرت خلاقیت افراد را بالا ببرد.


۴) برای خود یک تقویم محتوا داشته باشید

داشتن برنامه روتین روزانه برای رسیدن به خلاقیت کافی نیست. باید برای برنامه‌ی خود یک جدول زمان‌بندی هم در نظر بگیریم. بسیاری از نویسندگان بزرگ دنیا حتما از یک تقویم کاری برای زمان‌بندی محتوایی که می‌نویسند، استفاده می‌کنند. تقویم محتوا باعث می‌شود تا بر کارهای خود اشراف داشته باشید و وقت خود را بین آن‌ها تقسیم کنید.

۵) بهترین زمان بهره وری و خلاقیت خود را بشناسید

زمانی که کار نمی‌کنید بهترین زمان برای خلاق بودن است، یعنی وقت هایی که دوش می‌گیرید، ورزش می‌کنید و یا اینکه می‌خواهید بخوابید.

صبح زود بهترین وقت برای نوشتن است، زیرا انرژی بدن بسیار بالاست.

نوشتن در آخر شب ها به خاطر سکوتی که وجود دارد، لذت بخش است. حتی می‌توانیم از تجربیاتی که در طی روز داشته ایم هم استفاده کنیم.

بهترین وبلاگ نویسان می‌دانند که چه زمانی از روز را به نوشتن اختصاص دهند. همین هم باعث می‌شود تا محتوای بهتری را ارائه دهند.

۶) به عکس العمل مخاطبان خود اهمیت دهید

وبلاگ نویسی یک فرآیند دوطرفه است، نه اینکه فقط ما حرف بزنیم و مخاطب هم فقط مطلب را بخواند. برخلاف رادیو و تلویزیون، اینترنت محیطی تعاملی است.
شبکه های اجتماعی یک ابزار قدرتمند برای گوش دادن به بازخورد مخاطبان هستند. یک وبلاگ‌ نویس موفق همیشه از شبکه‌های اجتماعی برای ارتقای وبلاگ خود استفاده می‌کند. می‌توانم بگویم استفاده از شبکه‌های اجتماعی به یک وبلاگ زندگی می‌بخشد. از تعداد لایک‌ها و نظرات مردم می‌توان به کیفیت مطلبی که نوشته شده است، پی برد.

۷) وبلاگ نویسان بزرگ اهداف وبلاگ خود را تحلیل می‌کنند

شاید با خواندن یک وبلاگ به این فکر کنید که این وبلاگ چرا راه اندازی شده است. به یاد داشته باشید که هر وبلاگی با یک هدف خاص بوجود آمده و ممکن است مدل کسب و کار آن متفاوت باشد. ممکن است هدف از ایجاد یک وبلاگ آموختن روش صحیح زندگی کردن و تغییر رفتار کاربران باشد. چه بسا بتوانید مخاطبان خود را اموزش داده و به مشتری تبدیل کنید. برای همین در ابتدا هدف خود را از نوشتن یک وبلاگ مشخص کنید.

رعایت تمامی این موارد، وبلاگ نویسی شما را تا حد زیادی بهبود خواهد داد. هرچند وقت یکبار این موارد را با تیم خود مرور کنید و به روند پیشرفت کار توجه داشته باشید.


ادامه مطلب

بخش نظرات این مطلب

این نظر توسط What makes you grow taller during puberty? در تاریخ دوشنبه 30 مرداد 1396 05:07 ب.ظ ارسال شده است
Thanks very nice blog!

این نظر توسط http://silvasirmon.weebly.com در تاریخ دوشنبه 23 مرداد 1396 04:41 ب.ظ ارسال شده است
Fantastic items from you, man. I have understand your stuff prior
to and you're just extremely magnificent. I actually like what you have bought right here, certainly like
what you are saying and the way wherein you say it. You make it enjoyable and you continue to
care for to keep it wise. I can not wait to learn much more from you.
That is really a great site.

این نظر توسط What is the tendon at the back of your ankle? در تاریخ دوشنبه 16 مرداد 1396 03:56 ق.ظ ارسال شده است
Thanks for some other informative website. The
place else may I am getting that kind of information written in such a perfect means?
I've a mission that I'm simply now running on, and I've been at the
glance out for such information.

 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر

آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام

خرید کتاب خدمت به مشتری

خدمت به مشتری

خرید پی دی اف آموزش تافل

آموزش تافل
مدیر وبلاگ در شبکه های اجتماعی :

درباره وبلاگ


این وبلاگ توسط میلاد مظفری نژاد کارشناس ارشد مدیریت اجرایی در گرایش بازاریابی مدیریت میشود.در این وبلاگ سعی شده است مطالب به روز و در عین حال جذاب دنیای بازاریابی ارائه شود تا هم مورد پسند عموم باشد و هم راهنمایی جهت صاحبان کسب و کار ها قرار گیرد.

مدیر وبلاگ : میلاد مظفری نژاد

نظرسنجی

به نظر شما مطالب وبلاگ ما چگونه است؟؟






جستجو

وبسایت های همکار

وبسایت رسمی هنر بازاریابی وبسایت رسمی هنر بازاریابی www.artofmarketing.ir
وبسایت رسمی هنر بازاریابی وبسایت رسمی هنر بازاریابی www.artofmarketing.ir
راهنمای آزمون های بین المللی راهنمای آزمون های بین المللی www.iranibt.mihanblog.com
سفارش تبلیغ متنی قسمتی درباره وب سایت شما www.Yourweb.ir