تبلیغات

آموزش و ارائه مطالب بازاریابی و تبلیغات و مارکتینگ - بازاریابی عصبی NEUROMARKETING:

تبلیغات و فروش
مدیریت تبلیغات و جذب مشتری
SEO
سئو SEO
مدیریت مشتری
مدیریت مشتری و افزایش حجم فروش
شبکه های اجتماعی
جذب مخاطب در شبکه های اجتماعی
برند سازی
برند سازی و مدیریت برند

به کانال 'هنر بازاریابی' در تلگرام بپیوندید

artofmarketing

بازاریابی عصبی NEUROMARKETING:

دسته: نورو مارکتینگ یا بازاریابی عصب پایه، تاریخ ارسال: چهارشنبه 3 تیر 1394
 عبارت است استفاده از ابزار سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای دریافت امواج مغزی و سپس تحلیل این امواج برای درک و شناخت طرز تفکر مخاطب نسبت به موارد مدنظر ما .     
  از این ابزار در سازمان‌های کوچک و بزرگی که با خواست مشتری و مرحله انتخاب شدن کالا خود مواجه هستند، می‌توان استفاده نمود. این فرایند قبل از تولید محصول (محصولی که بتوان از طریق حواس 5گانه حس گردد) شروع شود و بر پایه اطلاعات به دست آمده ، در جهت تولید گام برمی‌دارند. این ابزار در قسمت سخت‌افزار از یک کلاه با گیرنده‌های عصبی و یک نرم‌افزار نشان‌دهنده امواج مغزی تشکیل‌شده است که مانند همان دستگاه نوار مغزی EEG است که امواج مغزی را تحت عنوان الکتروانسفالوگرافی ” ثبت می‌نماید.
            
نمونه‌ای از فعالیت الکتریکی ثبت شده از مغز

از این روش برای شناخت، عناصر تشکیل‌دهنده یک محصول استفاده می‌گردد و هرچه به سمت عنصر تشکیل‌دهنده یک محصول نزدیک شویم، جواب این نوع تحقیق دقیق‌تر می‌گردد.
در حال حاضر در شرکت ردبول از این روش برای حوزه مدیریت برند استفاده می‌گردد.
برای مثال، در شرکت ردبول، زمانی که قصد طراحی یک کمپین ورزشی داریم، برای انتخاب محل برگزاری، تصاویر آن را تهیه و سپس حدود 50 نفر را دعوت و از آن‌ها می‌خواهیم عکس / فیلم محل‌های مدنظرمان مشاهده و بر اساس خروجی تحلیل دستگاه (نمودارهای مقایسه‌ای کلی و بین اجزاء) و سپس تحلیل فردی و گروهی تخصصی، بهترین محل را انتخاب می‌نماییم.



دستگاه مدل 2012 وایرلس - هم اکنون به کارگرفته شده درشرکت ردبول


دستگاه مدل 2012 وایرلس - هم اکنون به کارگرفته شده درشرکت ردبول

امواج در داخل نرم‌افزار:

نورومارکتینگ (بازاریابی عصبی) NeuroMarketing

این‌یک علم بین‌رشته‌ای است و نیاز به تخصص عصب‌شناسی و روانشناسی صنعتی نیز وجود دارد.

Image result for ‫بازاریابی عصبی‬‎

راهکارهای سودآوری کسب وکاردربازاریابی عصبی                                                                                                                                                       
توجیه قیمت
تاثیر قیمت بر کیفیت ذهنی  
توجیه قیمت به صورت ملموس و تصویری
تثبیت قیمت مرجع در ذهن
برداشت مردم از قیمت
تعداد صفرها

Image result for ‫بازاریابی عصبی‬‎
ویژگی های  بازاریابی عصبی:

1-  نورومارکتینگ یعنی سنجش مستقیم
2-  نورومارکتینگ  و شناخت ناهشیار
3-مدیریت برند و مغز انسان (نوروبرندینگ)




ادامه مطلب

بخش نظرات این مطلب

این نظر توسط whimsicalspeed859.exteen.com در تاریخ دوشنبه 23 مرداد 1396 03:20 ب.ظ ارسال شده است
Saved as a favorite, I like your web site!

این نظر توسط fernandezjzsupfwnge.exteen.com در تاریخ چهارشنبه 18 مرداد 1396 09:35 ق.ظ ارسال شده است
Hey there! I know this is kinda off topic but I was wondering if you knew where I could locate a captcha
plugin for my comment form? I'm using the same blog platform as yours and I'm having difficulty finding one?
Thanks a lot!

 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر

آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام

خرید کتاب خدمت به مشتری

خدمت به مشتری

خرید پی دی اف آموزش تافل

آموزش تافل
مدیر وبلاگ در شبکه های اجتماعی :

درباره وبلاگ


این وبلاگ توسط میلاد مظفری نژاد کارشناس ارشد مدیریت اجرایی در گرایش بازاریابی مدیریت میشود.در این وبلاگ سعی شده است مطالب به روز و در عین حال جذاب دنیای بازاریابی ارائه شود تا هم مورد پسند عموم باشد و هم راهنمایی جهت صاحبان کسب و کار ها قرار گیرد.

مدیر وبلاگ : میلاد مظفری نژاد

نظرسنجی

به نظر شما مطالب وبلاگ ما چگونه است؟؟






جستجو

وبسایت های همکار

وبسایت رسمی هنر بازاریابی وبسایت رسمی هنر بازاریابی www.artofmarketing.ir
وبسایت رسمی هنر بازاریابی وبسایت رسمی هنر بازاریابی www.artofmarketing.ir
راهنمای آزمون های بین المللی راهنمای آزمون های بین المللی www.iranibt.mihanblog.com
سفارش تبلیغ متنی قسمتی درباره وب سایت شما www.Yourweb.ir