تبلیغات

آموزش و ارائه مطالب بازاریابی و تبلیغات و مارکتینگ - مطالب آذر 1395

تبلیغات و فروش
مدیریت تبلیغات و جذب مشتری
SEO
سئو SEO
مدیریت مشتری
مدیریت مشتری و افزایش حجم فروش
شبکه های اجتماعی
جذب مخاطب در شبکه های اجتماعی
برند سازی
برند سازی و مدیریت برند

به کانال 'هنر بازاریابی' در تلگرام بپیوندید

artofmarketing

4 راه برای متخصص شدن

دسته: مدیریت شخصی، هوش هیجانی، مذاکره و فنون آن، تاریخ ارسال: شنبه 27 آذر 1395
تخصص از جمله مواردیست که هم نادر و هم بسیار ارزشمند است - واقعیتی که به وفور در رزومه ها به دروغ وانمود می شود - اما وقتی همه ( از کارفرمایان بالقوه تا همکاران و مشتریان )  به دنبال آن هستند، قضیه روشن می شود.همه ما می دانیم که تخصص مهم است، اما بسیاری برای تشخیص راه درست به دست آوردن آن دچار مشکل می شوند.

4 راه برای متخصص شدن هنر بازاریابی
یقینا جست و جوی درجه ی تحصیلی تا اندازه ای به پیشرفت شما کمک می کند اما این دقیقا بدان معنا نیست که آستین بالا بزنید و روشی را امتحان کنید که به شما اجازه می دهد مهارت های عملی فرا بگیرید. پیشرفت شما در یک شرکت توسعه یافته دارای مزایای چشمگیری می باشد....
برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

ادامه مطلب

ایجاد بازاریابی محتوایی،ایمیل و رسانه های اجتماعی هماهنگ برای تجارت کوچک شما

دسته: بازاریابی اینترنتی و (seo) سئو، شبکه های اجتماعی، تاریخ ارسال: شنبه 27 آذر 1395
به عنوان صاحب یک تجارت کوچک، شما راه های متعددی را امتحان می کنید که برخی از آنها ممکن است درست و برخی  دیگر افراطی باشد. برای صاحبان تجارت های کوچک غیر معمول نیست که از وظیفه خود به عنوان بازاریاب ارشد،رضایت کامل داشته باشند. پیشرفت بازاریابی آنلاین ، نکات ظریف ، دقیق ، قدرت و پیچیدگی هایی به تجارت های کوچک اضافه کرده است .


ایجاد بازاریابی محتوایی،ایمیل و رسانه های اجتماعی هماهنگ برای تجارت کوچک شما هنر بازاریابی

در حالی که شما ممکن است با روش های خاصی برای بازاریابی آنلاین تجارت خود از طریق بازاریابی محتوایی ، ایمیل و رسانه های اجتماعی آشنایی داشته باشید ، اما احتمال دارد که از چگونگی کار کردن آنها با یک دیگر و یا چگونگی ادغام تلاش ها برای کسب نتایج بهینه مطمئن نباشید .اما شما تنها نیستید.

طبق نظریه موسسه بازاریابی محتوایی (CMI)، در یک مقیاس از 1 تا 5 ( 5: رتبه ی  موثر و کارآمد و  1:  ناکارآمد است ) 67 درصد بازاریابان b2b و 63 درصد بازاریابان b2c ادعا دارند که آنها در قعر این مقیاس قرار دارند.عده ی بسیاری برنامه یا جلسات منظمی برای بازاریابی دارند اما همچنان خود را آنگونه که در نظر دارند کارآمد و موثر نمی بینند.چنانچه بازاریابان حرفه ای اینچنین محصاره شده اند،چه امیدی برای یک صاحب تجارت کوچک که تخصصش خارج ازعرصه ی بازاریابی است،وجود دارد ؟


سه روش برای بازاریابی تجارت شما توضیح داده شده است.


برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.


ادامه مطلب

آموزش کسب درآمد از اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام

خرید کتاب خدمت به مشتری

خدمت به مشتری

خرید پی دی اف آموزش تافل

آموزش تافل
مدیر وبلاگ در شبکه های اجتماعی :

درباره وبلاگ


این وبلاگ توسط میلاد مظفری نژاد کارشناس ارشد مدیریت اجرایی در گرایش بازاریابی مدیریت میشود.در این وبلاگ سعی شده است مطالب به روز و در عین حال جذاب دنیای بازاریابی ارائه شود تا هم مورد پسند عموم باشد و هم راهنمایی جهت صاحبان کسب و کار ها قرار گیرد.

مدیر وبلاگ : میلاد مظفری نژاد

نظرسنجی

به نظر شما مطالب وبلاگ ما چگونه است؟؟






جستجو

وبسایت های همکار

وبسایت رسمی هنر بازاریابی وبسایت رسمی هنر بازاریابی www.artofmarketing.ir
وبسایت رسمی هنر بازاریابی وبسایت رسمی هنر بازاریابی www.artofmarketing.ir
راهنمای آزمون های بین المللی راهنمای آزمون های بین المللی www.iranibt.mihanblog.com
سفارش تبلیغ متنی قسمتی درباره وب سایت شما www.Yourweb.ir